[VIDEO] Dries (Schild & Vrienden) slaat hard terug: “VRT manipuleert, dit is een trial by media!””

Dries Van Langenhove werd door de VRT afgeschilderd als hét grootste gevaar voor onze maatschappij. Een Pano-reportage moest zijn ‘seksisme, racisme en antisemitisme’ bewijzen. Hij werd van de ene dag op de andere persona non grata aan de UGent. Zijn kameraden werden van de N-VA-lijsten geschrapt. De Vlaamse Jeugdraad gooide vier van zijn vrienden uit het bestuur. Kranten, magazines en nieuwsstations lieten de Champagnekurken knallen, immers de grootste neonazi-fascist van het Westelijk halfrond was ontmaskerd, Schild & Vrienden moest eraan geloven!

Maar we zijn nu een tijdje verder en ondanks alle heisa draait de wereld nog steeds rondjes en blijven de maatschappelijke problemen wat ze zijn: illegalen die in onze straten met elkaar op de vuist gaan al dan niet met (vuur)wapens, criminele asielzoekers worden door de overheid losgelaten op de bevolking en de oplossingen voor problemen veroorzaakt door ‘transmigranten’ blijven dezelfde: het sluiten van parkings en parken. De grenzen blijven ondertussen wél wagenwijd openstaan. Maar, de media en linkse politici – helaas aangevoerd, zo leek het wel, door de N-VA – hadden een zondebok gevonden en dat bezorgde hen een orgasme zoals ze er maar zelden één hebben gehad.

En is Dries nu ‘verslagen’? Werd Schild & Vrienden met de grond gelijk gemaakt? Is het ‘rechtse gevaar’ geweken – of de ‘extreemrechtse olievlek’ volgens een bepaalde krant? Op al deze vragen is het antwoord simpel: neen! Volmondig neen, ofte njet, non, nein, nog niet bijna! Schild & Vrienden verdubbelde het aantal volgers op Facebook en Dries bereidt zich voor op juridische stappen tegen de programmamakers van Pano. Onze huisjurist maakte op zijn beurt al brandhout van de leugens en halfslachtige, niet bewezen verdachtmakingen van de VRT aan het adres van Dries en zijn Vrienden.

Bovendien was en blijft de verontwaardiging over de aard – inderdaad, niet over de inhoud – van de reportage zo groot bij heel wat mensen dat zelfs een Montasser AlDe’emeh Dries opzocht om persoonlijk te weten te komen wie Dries is, wat hij nu precies wil en waarom. Maar goed, het is wat het is en Schild & Vrienden zouden Schild & Vrienden niet zijn, mochten ze de camera niet ter hand nemen om Dries de tegenaanval te laten openen op de VRT. Dries weerlegt met verve een aantal zaken die beweerd én getoond werden tijdens de beruchte Pano-reportage en toont aan hoe de VRT meesterlijke pogingen onderneemt om hem af te schilderen als de duivel in hoogsteigen persoon.

Gewoon kijken en delen:

9 op de 10 stemmers Brexit staan nog steeds achter hun stem, al de rest is Fake News

Brexit krijgt steeds minder steun” zo lezen we in alle mainstream media. “Fake News,” aldus Breitbart dat Michael Turner citeert. Wie is die man? Wel, dat is de Head of Polling van BMG dat de peiling organiseerde. De linkse Britse krant the Independent – een fanatieke tegenstander van de Brexit – heeft de resultaten van de peiling op een totaal misvormde wijze neergeschreven. Volgens de cijfertjes die Turner binnenkreeg zouden immers 9 op 10 deelnemers aan het Brexit-referendum nog steeds achter hun beslissing staan. Wat liep er dan mis met de peiling, zou je denken? Turner verklaart.

Om te beginnen werd de peiling vooral afgenomen bij mensen die niet eens meestemden met het Brexit-referendum,” zo zegt hij. “Ten tweede is het zo dat mensen aan de telefoon snel snel een antwoord geven om van dat vervelende telefoontje af te geraken, die resultaten zijn dus evenmin representatief.” En nog volgens Turner: “Tot slot toch ook vermelden dat de peiling werd afgenomen op het ogenblik dat de onderhandelingen over de Brexit tussen Engeland en de EU helemaal in het honderd liepen. Logisch dat op dat moment de meningen over een Brexit twijfelachtig waren.

Met andere woorden hebben alle Vlaamse media zich – zonder verpinken – bezondigd aan het onachtzaam verspreiden van Fake News. Met enthousiasme, want de gevestigde media zijn allemaal tegen de Brexit, want de stem van het volk is bah! Alle cijfertjes bestuderen en correct interpreteren zat er dus niet in. En het volk leest en slikt…

fnb.jpg

Alweer Fake News doorprikt: zwarte Théo (FR) werd niet verkracht, zo meldt politierapport

Er zijn van die verhaaltjes waarvan men op voorhand weet dat enkele dagen volstaan om de leugens te doorprikken. Bij de vermeende verkrachting van een jonge zwarte gangster, in een Parijse voorstad, lag het er vingerdik op. Een normaal mens voelt dat aan, bepaalde politici en de quasi totaliteit van  leugenpers  voelen dat blijkbaar niet. Eerst brengen ze het als ‘hot news’, maar wanneer de waarheid aan het licht komt, dan zwijgen ze als dood. Zo zit de leugenpers nu eenmaal in mekaar.

hism.jpg

Met ‘walging’ konden we de vorige dagen vernemen wat de ‘zwarte Théo’ had meegemaakt: zijn broek werd op de enkels getrokken en vervolgens werd hij met een politiematrak gepenetreerd en verkracht. De leugenmedia, onze VRT natuurlijk inbegrepen, trokken alle registers open. Het nieuwsanker van onze nationale omroep bracht dat nieuws in het middagjournaal met een gelaatsuitdrukking alsof ze zelf het slachtoffer was. En moeders slimste, de ontslagnemende François Hollande (PS), was er als de kippen bij om de negroïde delinquent in het ziekenhuis te gaan bezoeken.

Nu komt de politie die de politie controleert, L’inspection générale de la Police nationale (lesbœuf-carottes’ in de volksmond), tot het besluit dat dat verhaal gewoon een verzinsel is. De beeldopname is ter zake meer dan duidelijk. Om de gemoederen niet te verhitten – bij vreemdelingen moet men altijd op eieren lopen – houden ze het bij een ‘ernstig’ ongeval (door hemzelf veroorzaakt weliswaar) waarvan de zwarte bandiet het slachtoffer werd.

Dat alles gebeurde toen het individu werd opgepakt voor het dealen van drugs in Aulnay-sous-Bois, een vreemdelingengemeente in Seine-Saint-Denis, in de buurt van Parijs. Het kwam er tot een handgemeen met de politie en een dozijn zwarten en Noordafrikanen. Er waren 4 politiemensen nodig om ‘Théo’ in bedwang te houden. Théo’s vrienden, die daarbij ook betrokken waren, kwamen begin deze week al voor de snelrechtbank. Het vonnis van de correctionele rechtbank van Bobigny luidde: 6 maanden effectief voor twee van hen, 6 maanden met uitstel voor 4 anderen. Théo zal gevonnist worden van zodra hij het ziekenhuis kan verlaten en hij herstelt is van zijn ‘verkrachting’!

Natuurlijk hebben de vreemdelingen en hun lobby’s allerlei betogingen en acties georganiseerd om die ‘verkrachting’ aan te klagen. Op TF1 kwam een zwaarlijvige negerin vertellen dat ze moe was – “on est fatigué” – doelend op de veelvuldige ‘pesterijen’ van de politie. Dat ‘fatigué’ zal – gezien haar imposante postuur – alleszins niet van het werken zijn, voor zover er al iemand werkt in dat multicultureel gedrocht. Intussen werden er weer enkele tientallen voertuigen in brand gestoken, zware vernielingen aangebracht en eisen de lieverdjes niet minder dan dat het politiecommissariaat van Aulnay-sous-Bois gesloten zou worden.

Terzijde: in Seine-Saint-Denis, een zogenaamde ‘achtergesteld’ departement, zijn de meeste Ferrari’s van Frankrijk ingeschreven (350), meer dan aan de Azurenkust met zijn mondaine badplaatsen. Die autootjes zullen wel eerlijk verdiend zijn, als je het ons vraagt. Of vergissen we ons? Marine, VITE ! Vooraleer het onverbiddelijk te laat is!

Ook uw buik vol van de (zelf)censuur van de Vlaamse media en de rood-groene journalisten?  Hieronder op ‘delen’ klikken.  Jij klikt de politiek-correcte censuur de wereld uit!

Screenshot van het VRT-fake news op deredactie.be:

vrtfakenewstheomatrakverkrachtScreenshot van het VRT-fake news in middagjournaal 8.02.2017:

vrtfakenewstheomatrakverkracht2

Man die Syrisch peutertje Omran fotografeerde dikke vriendjes met kinderonthoofders

Herinner u de foto van het verdronken en aangespoelde Syrische peutertje Aylan op een strand van een Turkse badplaats. Het schrijnend beeld riep toen wereldwijd geschokte reacties op. Later bleek echter dat die beelden voor een deel ‘geregisseerd’ werden. De foto moest ons een schuldgevoel geven: ‘hoe konden we toch zo onverschillig blijven bij zoveel menselijk leed’?

Enkele dagen geleden gingen er opnieuw foto’s en beelden van een vierjarig jongetje, Omran, de wereld rond. Het kind bracht het er levend van af, maar de beelden waren even schokkend als dat van Aylan. Het ventje werd vanonder het puin gehaald na bombardementen op Aleppo, zogezegd uitgevoerd door het ‘leger van Assad en Rusland’. Het grauw en bebloede aangezichtje van de 4-jarige verdwaasde Omran, moest de onmenselijkheid van het regime Assad in de verf zetten.

omm
Wel wel, kijk eens aan, plots zit er een meisje bij de kleine Omran. Zouden het toch geen spontane foto’s van de vierjarige knaap uit Aleppo zijn geweest, die de wereld rondgingen om Assad als wreedaard weg te zetten? De leugenmedia maken hun naam weer waar.

Manipulatie voor de ‘perfecte’ foto

Voor onze Vlaamse leugenpers was dat natuurlijk gesneden brood. Op geen enkel moment hebben ze de echtheid en de waarheid trachten te achterhalen.

Hoe schrijnend de beelden er ook uitzien, we kunnen opnieuw (!) spreken van een verregaande manipulatie. In onderstaande filmpje kan men zien hoe alles in scene wordt gezet. Het ventje wordt op een stoel geplaatst door een man die onmiddellijk daarop de ambulance verlaat, zodat een fotograaf, Rslam, zijn foto’s kan maken. Een tweede jongetje wordt eveneens naar de ziekenwagen gebracht, maar omdat hij er ‘beter’ uitziet, wordt hij niet ‘gefotografeerd. Door delen van de Spaanse- en Franse media werd dat opgemerkt, hier uiteraard niet.

Onthoofd kindje

De recente beelden van de kleine Omran werden vastgelegd door de 27-jarige Syrische ‘fotograaf’ Mahmoud Rslam. Maar wat blijkt nu? Fotograaf Mahmoud Rslam is niets anders dan een gewetenloze schurk die sympathiseerde (en poseerde) met de ‘rebellenmilitie’ van Noureddine Al-Zinki, die in juli jongstleden een kind onthoofdden.

mlp
Op zijn Facebook-pagina (inmiddels verdwenen) poseert Mahmoud Rslam (vooraan met blauw zweetbandje) met de leiders van Noureddine Al-Zinki, Omar Salkho en Mohammed Mayuf, heren die kinderen onthoofd(d)en.
mlp2
Bij de onthoofding van Abdallah Issa, staan de vrienden van de fotograaf Rslam, Salkho en Mayuf, te lachen.

De ‘fotograaf’ is dan misschien wel niet rechtstreeks verantwoordelijk voor de gruweldaden van Noureddine Al-Zinki, hij sympathiseert er wel mee. Over welke geloofwaardigheid beschikt die schoft nog? En in een regio waar dat zootje opereert kan men bezwaarlijk gaan vertellen dat er uitsluitend ‘burgerslachtoffers’ geviseerd worden.

Gisterenmiddag kregen we op VTM beelden te zien van een jonge ambulancier uit Aleppo die de slachtoffertjes had opgevangen. Ook dat verhaal leek gestuurd en verdacht vanbuiten geleerd. Was die man wel een ambulancier? Met zo’n leugenpers stelt men immers alles in vraag en laat dat nu precies het omgekeerde effect zijn van wat de leugenmedia beogen…

De leugenmedia en extreemrechts

Ze hebben er vele namen voor: extreemrechts, uiterst rechts, ultrarechts, radicaalrechts, rechts-radicaal, of, wanneer ze in een mildere bui zijn, populistisch rechts. Hoewel, dat laatste klinkt misschien gematigder, maar is het dat wel voor de schrijvelaars? Natuurlijk niet: eenvoudig communiceren in een taal die het volk gemakkelijk begrijpt, en die de echte pijnpunten blootlegt, oh nee, dat kan niet. Het moet wollig, diepgravend en ‘maatschappelijk gedragen’ worden. De fameuze draagvlakken, u kent ze wel.

rie

Maar waarom worden nationalistische partijen door de (leugen)media altijd in de extreemrechtse hoek gedrukt? Wat is de maatstaf? Gaat het over programmapunten m.b.t. vreemdelingen, veiligheid, ethiek, vakbonden, cultuur, of wat dan ook? Wie beslist wanneer, of waarom, een politieke partij dat etiket krijgt opgekleefd?   Wordt dat op een redactievergadering beslist of beschikt elke journalist over de vrijheid om daar een eigen interpretatie aan te geven?

We weten maar al te goed wat ze met dat ‘extreemrechts’ willen aantonen. Zonder het expliciet te moeten vermelden – ze suggereren liever – willen ze de geviseerde partijen naar het verleden projecteren, de tijd van een zekere AH uit D. Er wordt zelfs niet aan getwijfeld: extreemrechts = fascist = nazi.

De aanhoudende pogingen om die partijen te demoniseren hebben echter geen of weinig impact, het sardientje braadt niet bij het grootste deel van de Europese bevolking. De dagelijkse hersenspoelingen – ze beschouwen het als een missie – vertalen zich niet in het gewenste kiesgedrag. Frustratie alom dus, waardoor ze hun debiele en infantiele mening maar blijven uitspuwen.

In hun beroepsorganisaties circuleren nota’s waarin wordt uitgelegd hoe men over ‘extreemrechts’ moet berichten. Het wordt bijwijlen lachwekkend. Nergens kunnen ze het woord “extreemrechts’ zo bevlogen uitspreken als aan de Reyerslaan. De tremolo’s in de stem – we spreken nog niet over de gelaatsuitdrukking – kunnen de ‘angst’ en ‘afkeer’ voor dat vermeend gedachtegoed niet verbergen. Het lijkt wel of ze ervoor getraind worden.

Aan de linkse hersenspoeling door pers en onderwijs moet een einde komen.

Wij vinden dat het wel is geweest. Het moet maar eens ophouden om partijen als het VB, FN, PVV, FPÖ, en anderen, in dat extreemrechts hoekje te plaatsen.

Het journaille zou moeten weten dat echte extreemrechtse partijen en groeperingen gruwen van parlementaire democratieën en er alles aan doen om deze omver te werpen.

Geen van de opgesomde ‘extreemrechtse’ partijen ijvert voor zo’n antiparlementair systeem. In tegendeel, sinds vele decennia nemen die partijen, met succes overigens, deel aan democratische verkiezingen en sturen ze mensen naar allerlei gemeente- en provincieraden en diverse parlementen. Daarvoor krijgen ze zelfs overheidgelden, partijfinanciering in verhouding met het aantal kiezers. Enfin, alle democratische spelregels worden voor 100% gerespecteerd. Dat laatste kan niet van de ‘democratische’ partijen worden gezegd, denk maar aan alle mogelijke vormen van cordons.

Voor deze argumenten ligt het gepast antwoord natuurlijk al klaar: ook Hitler deed mee aan verkiezingen. Maar goed, laat ze maar wauwelen.

De nationalistische partijen doen het tegenwoordig goed, tot uitstekend, bij verkiezingen en peilingen.

Neem nu de FPÖ, waarvoor 50% van de Oostenrijkse kiezers twee weken geleden stemden. Nog steeds wordt de partij – voornamelijk in het buitenland – in het extreemrechts verdomhoekje gedrumd. ‘Daar moeten wel wat extreemrechtse creaturen rondlopen, daar tussen de bergen en de edelweissen’. Dat de Oostenrijkse ambassadeur in Frankrijk tegen deze benadering protesteerde, deert hen blijkbaar niet. Hetzelfde fenomeen zien we in Frankrijk en Nederland, waar zowel het FN als de PVV over een enorme aanhang beschikken. In ons eigen Vlaanderen is het Vlaams Belang ook aan een stevige remonte bezig, zoveel is zeker. ‘Extreemrechts’ zal dus nog lang een doorn in hun oog blijven, wat ons alleen maar kan verheugen.

Uit verschillende onderzoeken weten we intussen dat het grootste deel van wat zich journalist noemt, er linkse- of extreemlinkse sympathieën op nahoudt. Daarnaast is het gros eurofiel, multicultureel, en voor wat dit land betreft, ook nog belgofiel. Een oud-medewerker van ‘La Voix du Nord’, een krant uit het noorden van Frankrijk, vertelde ooit hoe het er in de Rijselse journalistenschool, ‘Ecole Supérieure de Journalisme (ESJ), aan toegaat. Studenten met een andere politieke overtuiging, moeten niet te veel op een einddiploma rekenen. Zou het hier anders zijn?

We moeten de leugenpers met alle democratische middelen een halt toeroepen. Het moet maar eens uit zijn dat de volgelingen van de soixantehuitards gaan bepalen wie wat is. Zijn juridische stappen mogelijk? Het loont de moeite om dat eens te laten onderzoeken. Niet bij hun eigen raden of beroepinstanties, wel bij rechtbanken en hoven.

Ten slotte nog dit: de geschreven pers wordt hier (en in vele landen) royaal met overheidsgelden gesubsidieerd. Dus ook met de centen van ‘extreemrechtse’ belastingbetalers. We eisen dan ook dat deze kiezers gerespecteerd worden. Is dat te veel gevraagd?